Zomerrally YSY 2024 – 7 juli

Het bestuur van de Yachtclub Seaport Ymuiden nodigt u graag uit voor de Zomerrally!

Op zondag 7 juli houden we een vriendschappelijke zeilwedstrijd voor de kust van IJmuiden over een lengte van ca. 12mijl.

De wedstrijd staat open voor leden van de YSY, ligplaatshouders van Seaport Marina en leden van uitgenodigde watersportverenigingen.

We varen op basis van SW handicap en zullen op omgekeerde handicap starten.

Concreet, het langzaamste schip mag als eerste starten en diegene die het eerste over de finish komt wint de felbegeerde prijs en eeuwige roem.

Het palaver is i.v.m. de diverse starts om 09.00uur in de bestuurskamer van de YSY onder het genot van een kop koffie of thee.

Aansluitend is er mogelijkheid tot kabbelen in het Zandhuis, waar voor slechts 20euro p.p. om 17.30 een heerlijk BBQ buffet klaar zal staan. (kinderen €12,50)

Opgeven of wilt u meer informatie? Kan via de mail rnhvoorzitter@ysy.nl

of via Whatsapp 06-30880674

We zien u graag aan de start verschijnen!

Namens het bestuur van de YSY,

Chiel Van Oppen